איך לסגור מכירה אחרי טיפול בהתנגדויות

לא מעט לקוחות מתנגדים במיוחד מצליחים להוציא אנשי מכירות משלוותם. אנשי מכירות מקצועיים ידעו לענות נכון לכל הלקוחות המתנגדים ביותר במטרה לייצר מכירה. אך לעומתם, ישנם לא מעט אנשי מכירות שאינם מספיק מקצועיים אשר עלולים לחשוש מהלקוחות המתנגדים ביותר. יציאה מהשלווה של איש המכירות על פי רוב תורגש במהרה אצל הלקוח הפוטנציאלי מה שעלול לגרום לו לבחור לא לרכוש את המוצר. לכן, אין כל סיבה להילחץ מהלקוחות המתנגדים ביותר אלא להיפך, חשוב להבין כי אלה הלקוחות הרציניים ביותר אשר יסגרו את העסקה ראשונים.

כך תצליחו לסגור עסקאות עם כל לקוח

במטרה להצליח לסגור עסקה גם עם הלקוחות המתנגדים ביותר חשוב להבין כמה נקודות חשובות. ראשית, יש להבין כי דווקא הלקוחות המתנגדים הם הלקוחות המעוניינים ביותר. לקוחות מעוניינים מגיעים קשוחים ומתנגדים במטרה לא להראות הם מאוד מעוניינים בעסקה. לעומתם, הלקוחות שמפרגנים ומראים התלהבות, פעמים רבות עושים זאת במטרה לרצות את איש המכירות על זמנו שבזבז. ריצוי זה כמובן לא יבשיל לכדי מכירה של ממש. לאחר שאנשי מכירות יבינו את הנקודה הזאת הם ידעו שכל שנותר להם לעשות הוא לענות בשלווה וברוגע ולשדר ביטחון בכדאיות העסקה.

שדרו ביטחון בכדאיות העסקה ומכרו ללקוחות המתנגדים ביותר

לקוחות מעוניינים מחפשים ביטחון ובטיחות בכדאיות העסקה אותה יעניקו להם בקלות אנשי מכירות מקצועיים. כך אנשי מכירות מצליחים לסגור עסקאות רבות גם עם הלקוחות אשר כלפי חוץ נראים רשים ביותר. בחירה נכונה של המילים, שמירה על קור רוח ושידור ביטחון גמור בכדאיותה של העסקה יסייעו למוכרים רסים לסגור עסקאות עם הלקוחות המתנגדים ביותר. כך אנשי מכירות מקצועיים מטפלים בצורה נכונה וממוקדת בלקוחות המתנגדים ביותר.

למידע נוסף ורישום לסנדאת מכירות הקרובה הכנסו לאתר של ניר אדלמן.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *