המדריך המושלם לפרסום חוזר בטיקטוק

הדרכים המדהימות והמצחיקות לעשות פרסום חוזר בטיקטוק

טיקטוק. לא רק שהפלטפורמה הזו קיבלה את הזכויות המלאות להפוך אותנו לפרצופים מוכרים נגד רצוננו, אלא היא גם מציעה לנו עוד דרך להשפיע על העולם באמצעות פרסום חוזר. אז אם אתם חושבים שהשיטה שלכם צריכה קצת עדכון, הגעתם למקום הנכון! במאמר הזה נלמד איך לבצע פרסום חוזר בטיקטוק בצורה שמעוררת תשומת לב – וגם לא תדרוש מכם יותר מדי מאמץ (כי, מה זה בכלל לעמוד על רגל אחת ולרקוד, נכון?).

אז מה זה בכלל פרסום חוזר בטיקטוק?

בואו נדבר רגע על המושג "פרסום חוזר". מה אתם מבינים מזה? האם זה אומר לשים את אותו סרטון פעמיים? לא בדיוק. מדובר על תהליך שבו אתם לוקחים תוכן שכבר פרסמתם (ולא, זה לא אומר לקחת סרטון של חתול שלכם ולפרסם אותו בפעם השלישית) ומציגים אותו מחדש בדרכים חדשות, מרעננות ומקורות – והיי, אם אפשר להצחיק בדרך, אז למה לא?

אבל איך עושים את זה? הנה 5 טיפים ששווה לשים לב אליהם:

  • מצא את הפנינה שלך: כן, החומרים שיצרתם בעבר יכולים להיות מפתיעים! אנשים לא בהכרח זוכרים את הסרטון שלכם מהשבוע שעבר.
  • מערכת הפעלה: לכו עם טרנדים קיימים. זה לא פראייר לנסות להרכיב את אותם אקדחים שיצרתם לפני חצי שנה ולקוות שזה יעבוד.
  • שחק עם התוכן: אל תפחדו לשנות את התוכן שלכם כמה שיותר. תיקונים קטנים יכולים לקחת סרטון רגיל ולהפוך אותו להצלחה מסחררת!
  • שאלות, שאלות: אתם יכולים לשאול שאלות שיעוררו עניין אצל הצופים שלכם. "מה היה הסרטון האהוב עליכם מ-2022?" לדוגמה!
  • תן לצופים לדבר: קחו את התגובות והשתמשו בהן בחוכמה. תכללו קטעים מהתגובות שלכם – זה נותן תחושת שייכות.

איך להפתיע את הקהל שלכם?

עכשיו, בואו נבין איך אפשר להפתיע את הקהל שלכם. נכון, קטעים קצרים וכחולי פלצנים יכולים להיות כייפים, אבל מה עושה את ההבדל? מינון טוב של הומור ואוריגינליות. קחו את הקטעים הכי מקוריים שלכם על מנת ליצור סרטוני המשך. אם יצרתם סרטון על כיצד לשדרג את הכלים במטבח – למה שלא תבנו קומדיה של "איך לא לבשל כמו מקצוען"?

שאלות ששווה לשאול:

  • מה אם הקהל שלי ישנוא את התוכן שלי?
  • איך לייצר עניין בתוכן המוחזר?
  • האם יש צורך להקדיש הרבה זמן לעריכת הסרטונים?
  • מה המינון הנכון של חומרים קודמים עם חדשים?
  • איך לקנות משמעות למותג שלי?

טכנולוגיות שהופכות את הכל למשחק ילדים

בעשור האחרון, טכנולוגיה לא נח. עם כל הקידמה, יש לנו תחת ידינו כלים מקצועיים שיכולים לשדרג את הסרטונים שלנו בקלות. האם שמעתם על אפליקציות של עריכת סרטונים? ישנן כל כך הרבה אפשרויות שיכולות לקחת את הסרטון שלכם למקום אחר.

שימו לב! הדברים שתרצו לקחת בחשבון:

  • פונטים מטורפים: תקפצו מהמובן מאליו! תשתמשו בפונטים שימשכו את תשומת הלב.
  • שקט! כמה אפקטים וצלילים. הם יכולים לשדרג את הנושא שלכם לרמות לא נודעות!
  • פיצ'רים מתקדמים: ישנן אפליקציות טיקטוק שיכולות לקשר את התוכן לטרנדים החמים.

הצמדות למגמות ובחירות ברות קיימא – מה לעשות ומה לא?

בואו נדבר על טרנדים. זה לא שהשמש תזרח אם תפספסו טרנד אחד, אבל אם אתם רוצים להישאר במשחק, שימו לב למגמות האחרונות. הניחו ידיים על החומרים הכי רותחים ובחנו איך אתם יכולים לשלב אותם בתוכן שלכם. דברו עם החברים, שתפו סרטונים, ועשו בניית קהילה. האם אמרנו שהקהל צמא לדיאלוג?

טיפים חכמים לקידום:

  • קמפיינים חכמים: בואו למשוך תשומת לב עם קמפיינים מקוריים, שמלמדים וגם מבדרים.
  • פרסום בפלטפורמות נוספות: בואו תשווקו את התוכן שלכם גם באינסטגרם ובפייסבוק! זה מקפיץ את המותג שלכם.
  • קול ושפה: טיילו אתכם, חיו את הקהל שלכם. זה לבדו יכול לשנות הכול!

אז מה הסוד? זה רק עניין של תעוזה!

פרסום חוזר בטיקטוק הוא בסופו של דבר על העזות! אתם לא צריכים להיות פרופסורים כדי להצליח – רק צריך לחשוב יצירתי, לחקור, לגלות ולהתנסות. אם רק תניחו לסגנון שלכם להיות בתהליך הזה, תהיו מופתעים מההצלחה שיכולה להתרחש. אז תתפסו את המצלמה שלכם, תהיו בשיאכם, ותתחילו לתעד את החיים שלכם!

חשוב מתמיד להבין שהעולם הדיגיטלי זקוק לכם. החומרים שאתם מייצרים עשויים להשפיע

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *