רשת האינטרנט כבר מזמן איננה משמשת רק כמקור לחיפוש והשגת מידע, אלא ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיה משתפרת כך האינטרנט הופך להיות גם פלטפורמה נהדרת ונוחה לרכישת מוצרים מכל הסוגים. הודות לכך הצרכנים כבר לא צריכים להתאמץ ולצאת מהבית כדי לקנות משהו שהם רוצים, אלא הם מסתפקים באיתור מוצרים רלוונטיים דרך חנויות וירטואליות איכותיות ורכישתם באמצעות לחיצת כפתור בלבד כשהם עדיין בפיג'מה שלהם.
לכן אם לאחרונה הקמתם לעסק שלכם חנות וירטואלית ותרצו לקדם אותה ברשת כדי שתקבל חשיפה גדולה יותר, וכך אתם תקבלו מאגר לקוחות גדול יותר, כדאי שתכירו 5 דברים חשובים לפני תהליך קידום חנות באינטרנט:
- נעזרים בממשק הפרסום של גוגל – גוגל הוא ממשק מצוין עבור גולשים וגם מפרסמים, ולכן קיים פיצ'ר ייעודי עבור חנויות וירטואליות הנקרא מודעות שופינג אליו ניתן לחבר את אתר החנות, וכך להציג מוצרים רלוונטיים לחיפושים ממוקדים של הגולשים.
- יוצרים מועדון לקוחות – מועדוני לקוחות יוצרים האמון ביניכם לבין הלקוחות, כך שמצד אחד אתם מרוויחים לקוחות שנשארים והם נהנים מהנחות והטבות המיועדים רק לחברי מועדון.
- מושכים לקוחות מכל רחבי הרשת – כדי שקידום החנות יהיה מוצלח, חשוב לבצע את תהליכי הקידום בכל רחבי הרשת ובמגוון פלטפורמות שיווקיות ביניהן גם שיווק מודעות ברשתות חברתיות.
- מקפידים על ניהול אתר שוטף – לפני שתקדמו את האתר שיוצג לעיניהם של כמה שיותר גולשים ברשת, וודאו כי החנות הווירטואלית מתוחזקת כהלכה וידידותית לגולש מבחינת היצע מוצרים, מוצרים שקיימים במלאי, פירוט מלא על כל מוצר וכו'.
- שיתופי פעולה עם משפיעני רשת – משפיענים אלו מקבלים אהדה וירטואלית גדולה מקהל העוקבים שהם יצרו לעצמם, ולכן כדאי ליצור שיתופי פעולה עם אותם אנשים כדי שהם יוכלו לקדם את החנות שלכם בצורה רחבה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
רוצים לדעת עוד? הכנסו עכשיו לאתר – שיווק דיגיטלי לעסקים – BlogAbout.