מוצרי פרסום – האם הם עובדים?

עסקים שמבקשים למכור מוצרים או שירותים, משתמשים בלא מעט כלים על מנת להגיע אל קהל הלקוחות שלהם. כך למשל, הם משתמשים בפרסום באינטרנט, רדיו, טלוויזיה, עיתונות, הם משתמשים בסרטי תדמית, אנשי מכירות, תערוכות וירידים, ימי מכירות, דיוור למייל או לדואר הביתי ועוד. עומדים לרשותם לא מעט כלים ואמצעים במטרה למכור כמה שיותר מוצרים ושירותים. 

אחד הכלים שעומדים לרשותם אלה מוצרי פרסום, למידע נוסף. מדובר על כלי מאוד רחב שיכול לשמש אותם בצורות שונות, זאת בהתאמה כמובן לסוג הכלים שהם בוחרים להשתמש בהם והאופן בו הם בוחרים לעשות זאת. חשוב לומר, יש מוצרים ושירותים, אשר עבורם קיימים הרבה יותר מוצרי פרסום מאשר במקרים אחרים. 

מה זה בעצם מוצרי פרסום? 

מדובר על כל מוצר דרכו אנחנו יכולים לפרסם את המוצר או את השירות שלנו. זו יכולה להיות חולצה, זה יכול להיות כובע, מגן לרחב וכל דבר אחר. אנחנו יכולים למצוא, למשל, הרבה מאוד מוצרי פרסום בסופרמרקטים, אשר משמשים חברות מזון שונות במטרה למכור את המוצרים שלהן בקרב לקוחות שנכנסים לסופר. 

יש למוצרי פרסום, מן הסתם, מטרה לפרסם את המוצרים השונים בצורה אפקטיבית, זמינה ונוחה. הרעיון הוא כפול. ראשית, שהלקוח אשר מכיר את המוצר ויודע מהו, ירגיש צורך לקנות אותו ברגע שהוא יזהה את אותו מוצר פרסום. שנית, לקוחות שאינם מכירים את המוצר ייחשפו אליו וירצו לקנות אותו. 

האם מוצרי פרסום עוזרים? 

הכל שאלה איך עושים את זה, איך משתמשים באותם מוצרי פרסום, באיזה טיימינג והיכן. סביר להניח, שאם אנחנו נציע ללקוחות שלנו מוצרי פרסום לים בשיא החורף, זה פחות ישרת אותם ופחות יעזור לנו. מצד שני, אם נציע מוצרים כאלה בתחילת הקיץ, סביר להניח שיהיה לזה אפקט טוב יותר, קבלו רעיון של פרסום על בקבוקי יין https://www.thegift.co.il/he/wine

כנ"ל לגבי מוצרים שאנחנו משתמשים בהם בחנויות שונות. למשל, אם אנחנו בוחרים להשתמש במוצר פרסום מסוים, ואנחנו שמים אותו במרכז החנות, כנראה שהוא יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר מוצר פרסום שנתלה או נתקין אותו, באזור שאיש לא מגיע אליו. 

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום היא בלוגרית מקצועית מעולם הפיננסים שהחלה את דרכה בגיל 20 כעובדת קבלן באחד מהבנקים הגדולים בארץ, ומהר מאוד הפכה את העבודה לאהבה. היא כותבת כבר כמה שנים על תחום הפיננסים, נדל"ן וכל נושא אחר בתחום הכלכלה.

Leave a comment