היום ניתן דגש מיוחד לעיצוב השירותים המסחריים, היות וישנה מודעות הולכת וגוברת לכל התחום של שמירה על היגיינה. משרד הבריאות הוציא רשימה מדויקת וברורה של הנחיות שונות שיש לשמור עליהן, במטרה להפחית באופן ניכר את הסיכון להידבק בנגיף. כל אחד חייב לשמור על רמה גבוהה של היגיינה, באמצעות חיטוי או שטיפה תדירה של כפות הידיים. חשוב להבין כי רוב האנשים נוטים לגעת במגוון רחב של משטחים שונים, החל משולחנות העבודה ועד למתג האור או הכפתורים במעלית. לאחר מכן, רוב האנשים נוטים לסדר את השיער שלהם, לגרד את האף וכדומה. בצורה כזו ניתן להגדיל את הסיכון להידבק בנגיף, ולכן ישנה חשיבות עצומה לשמירה על היגיינה.
עיצוב השירותים המסחריים – רעיונות והצעות
אחת הדרכים החשובות ביותר לשמור על היגיינה, היא באמצעות עיצוב מדויק של השירותים המסחריים. יש להבין כי לעומת השירותים הפרטיים שקיימים בכל בית, השירותים המסחריים מיועדים עבור מספר גדול של אנשים שונים. אין זה משנה אם מדובר על שירותים הממוקמים בקניון או בחברה גדולה, בכל מקרה השירותים מספקים מענה לכמות גדולה של אנשים. במידה והשירותים לא יספקו את הפתרונות ההיגייניים ביותר, ישנה סבירות גבוהה יותר להידבק בנגיף. הדבר נכון עבור מתקני הייבוש של הידיים, מתקני נייר הטואלט, מתקני הסבון וכדומה. המטרה היא לבחור במתקנים אוטומטיים, אשר יפחיתו למינימום את הצורך לתחזק אותם באופן שוטף ובו בזמן יספקו את חוויית הלקוח האידיאלית ביותר. ניתן למשל למצוא היום מתקני סבון אוטומטיים, אשר מספקים בדיוק את כמות הסבון הדרושה לצורך שמירה על היגיינה. המתקן אינו מצריך מגע ולכן נחשב למתאים במיוחד לתקופת הקורונה. הדבר נכון גם עבור מתקני נייר לידיים, מתקני נייר טואלט ומתקני חיטוי ידיים אוטומטיים.