כאשר אתם מחפשים עובד חדש, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פלטפורמת האינטרנט. אך בעולם בו התחרות היא גדולה וכמות המועמדים על כל משרה רק גדלה, הרי שיש צורך במנגנון סינון איכותי ואמין, כזה שיאפשר לכם לצמצם את קורות החיים המגיעים אליכם ולמפות עבורכם את המועמדים הטובים ביותר. אז איך אפשר לעשות את כל זה מבלי לשלם כסף?
אפשרויות פרסום משרות חינם למעסיקים
כדאי להגיע לכמה שיותר מועמדים מתאימים אתם חייבים לבחור בפלטפורמה מוכרת, זו שתבטיח לכם את החשיפה הגבוהה ביותר. אתרים כמו אולג'ובס, פייסבוק ולינקדאין נחשבים כמקור מהימן עבור דורשי העבודה, ואלו משמשים עבורם כמקור איכותי למציאה של המשרה הבאה שלהם. אם אתם מעוניינים לגייס עובדים ולא לשלם על כך כסף, הרי שאלו הם המקומות הנכונים ביותר להתחיל. כמובן, שאתם יכולים להיעזר בחברת כח אדם, אך בדרך כלל אלו עובדים אל מול קהל מצומצם יותר והחשיפה של הדרישות שלכם לא תגיע אל כמות אנשים גדולה, אלא מוגבלת. לכן, האופציה העדיפה היא לפרסם את המשרה באמצעים בהם תזכו לחשיפה גבוהה, אך גם ממוקדת.
יצירת מודעת דרושים
בכדי שהמודעת דרושים שלכם תהייה אפקטיבית, עליכם לנסח אותה בצורה ברורה, תוך מתן דגש לגבי הצורך הספציפי שלכם באיוש המשרה. פרטים כמו תיאור המשרה, דרישות הסף, מיקום המשרה, היקף שעות העבודה ואפילו השכר יהוו את נקודת הסינון הראשונה עבורכם ובכך תגדילו את האפשרות לאתר את האדם המתאים ביותר שיוכל לענות על הציפיות שלכם, ולהיפך. באתר אולג'ובס תוכלו לפרט בדיוק את הפרמטרים אותם אתם מחפשים על פי הגדרות של תפקיד, כך שתהליך המיון הופך לקל נוח.
מסלולי פרסום
בשלב הראשוני, מומלץ לפרסם את המשרה ללא תשלום. סביר להניח, שאם הגדרתם את הדרישות בצורה ברורה, מבול של קורות חיים בדרך אליכם. מן הצד השני, אם המשרה שלכם מאוד ספציפית, הרי שייתכן ויהיה לכם קשה לאתר בדיוק את העובד שיענה לדרישות המשרה. במקרים אלו, תוכלו ליצור חשיפה גבוהה יותר של המודעה, בדרך כלל בתוספת של תשלום.