כל עסק שמוכר מוצרים, צריך שיטה אמינה לניהול מלאי כפי שמציעים Counting Group. עם ברקודים, תוכנות נקודות מכירה ומעקב אחר מחסנים, מערכות ניהול מלאי ממוחשבות, מקלות על עסקים ומשאירה אותם מעודכנים באופן עקבי. מה עוד כדאי לדעת על מערכת ניהול מלאי?
הזמנה חדשה באופן אוטומטי ומידע במלאי
מלאי ממוחשב, מודיע לעובדים וללקוחות תוך שניות האם פריט מסוים קיים במלאי או שמה לא. מכיוון שהמלאי מסונכרן עם המכירות, יש סיכום רציף של מה שיש במלאי ומה לא. זה עוזר לסמן הזמנות מחדש ומספק שירות טוב יותר ללקוחות.
כשהמלאי יורד מתחת לסף מסוים, הזמנות חדשות מבוצעות אצל ספקים ומעקב אחריהם כדי ליידע לקוחות מתי יגיעו המוצרים החדשים.
ספירת מלאי
הנה הגיע סוף שנה והזמן ביצוע ספירת מלאי ממש כאן. נראה שאין דבר יותר מעצבן מאשר לספור את כל החנות באופן ידני. היום, עם התפתחות הטכנולוגיה, יותר ויותר חברות עושות שימוש במערכת לספירת מלאי. היתרונות מובנים כבר.
אינטגרציה עם הנהלת חשבונות
רבות מפלטפורמות המלאי הממוחשבות, משתלבות עם תוכנת הנהלת חשבונות כדי לעקוב אחר תזרים המזומנים. זה הופך את תהליך העברת עלויות המלאי והנכסים בין תוכניות לחלק יותר, ומפחית את הצורך בעלויות נוספות של הנהלת חשבונות.
דוחות כספיים נוצרים בקלות רבה יותר עם נתונים שמשותפים באופן מלא ומדויק בין מלאי להנהלת חשבונות.
חיזוי ותכנון
תוכנת ניהול מלאי, עושה הרבה יותר מאשר לעקוב אחר היכן נמצא המלאי ומתי לסדר אותו מחדש. מערכת איסוף נתונים, משמשת ליצירת דוחות ותחזיות ותכנונים אסטרטגיים דרושים.
בעלי עסקים, סוקרים מגמות לגבי אילו מוצרים מצליחים בחודשים מסוימים או בעונות מחזוריות ספציפיות. בעלי עסקים משתמשים בנתונים אלה כדי לתכנן צמיחה ולהזמין מלאי בצורה חכמה.