טיפים לשמירה על אורח חיים בריא

אורח החיים המודרני מבטיח לנו רמת חיים גבוהה, אך הוא מזמן הרבה מאוד פיתויים והרגלים, לא כל כך בריאים. עם קצת רצון ומודעות, כל אחד מאיתנו יכול לשמור על אורח חיים בריא יותר.

שינה והבריאות שלנו

אם אתם מרגישים עייפים מדי, ככל הנראה אתם לא ישנים מספיק ואתם לא היחידים. מרבית האנשים כיום ישנים פחות מדי וזה ניכר. התרומה של שינה טובה נמדדת לא רק ביקיצה ערנית יותר. מי שישן מספיק נהנה ממערכת חיסון חזקה יותר ורוגע נפשי.

למה מעלית כשיש לנו רגליים

לא קל למצוא את הזמן לפעילות גופנית קבועה, שברור כי היא משפיעה לטובה על הבריאות הכללית. אבל אפילו אם נוותר על כמה הרגלים מזיקים, נהנה מפעילות גופנית על הדרך. לדוגמא, במקום להשתמש במעלית, השתמשו במדרגות. נסו לוותר על נסיעות קצרות ברכב והעדיפו הליכות.

שיניים בריאות זה לא רק צחצוח

לשמירה על שיניים בריאות חשוב לא רק לצחצח שיניים ואפילו לא רק חוט דנטלי. לשיניים בריאות, כדאי להפחית בצריכת המשקאות המתוקים ולהקפיד על אכילת מזונות קשים כגון תפוח או גזר. לעיסה של מזון קשה מנקה את השיניים וגם טובה לחיזוק החניכיים. מומלץ לעיתים לעשות שימוש בקולגן על מנת לחזק את עצמות השיניים.

פעילות למוח, זה כדאי

פתירת תשבצים, חידות היגיון, חידות מתמטיות, עוזרים לנו להפעיל את המוח. פעילות למוח, חשובה לא פחות מאשר פעילות גופנית לשרירים.

מתוק במידה

בעיית ההשמנה נובעת משלל סיבות, בהן אורח חיים יושבני מדי, מיעוט פעילות גופנית וצריכת סוכר ופחמימות. לא צריך לפצוח בדיאטה מאוד קיצונית כדי לשמור על אורח חיים בריא הרבה יותר. פשוט הפחיתו ככל שניתן בכמות הסוכר והפחמימות הריקות שאתם צורכים. עם הזמן, תראו שהגוף פשוט פחות צריך את זה.

למידע נוסף הכנסו לחנות תוספי התזונה שלנו.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום היא בלוגרית מקצועית מעולם הפיננסים שהחלה את דרכה בגיל 20 כעובדת קבלן באחד מהבנקים הגדולים בארץ, ומהר מאוד הפכה את העבודה לאהבה. היא כותבת כבר כמה שנים על תחום הפיננסים, נדל"ן וכל נושא אחר בתחום הכלכלה.

Leave a comment