שפת הגוף שלנו וכוונתנו לקנות

הקשר בין שפת הגוף שלנו וכוונתנו לקנות?

שפת גוף שלנו משדרת לסביבה הרבה יותר מסרים ממה שאנחנו חושבים. הגוף שלנו יכול לשדר בטחון עצמי גבוה או להפך: חוסר בטחון. העיניים שלנו יכולות להפגין אהבה או שנאה, מיקוד או חוסר סבלנות, כמו גם שההליכה שלנו או האופן שבו הידיים שלנו מחוזקות ומחזיקות חפצים – יסמנו את הנכונות שלנו לבצע פעולה, קראו עוד באתר http://alro.co.il.

כשאנו נולדים, אנחנו חופשיים! הגוף שלנו גמיש ונינוח, אנחנו זוחלים באיטיות ולאחר מכן מגבירים קצב, עד שלבסוף אנחנו עומדים על הרגליים רצים ומשחקים. עם השנים שפת הגוף שלנו ושל הסובבים אותנו תעזור לזהות כוונות כמו הרצון לרכוש מוצר מסוים או לבחור בשירות, מה שעוזר לאנשי מכירות לזהות הזדמנות כשהיא מגיעה. 

כיצד קשורה שפת הגוף למכירות?

מוכר טוב כמו כאן למשל שיודע לזהות שפת גוף, יכול להבין מתי מגיעה ההזדמנות שלו לסגור עסקה. אנשים שנמצאים במרחב שיווקי שבו מגוון רחב של מוצרים: משדרים מבלי לדעת מסרים פיזיים אודות הכוונות שלהם לבצע רכישה, או הכוונות שלהם להעביר את הזמן. לדוגמא: לקוח שנכנס לחנות שקטה בקניון הומה אדם כשהוא משוחח בנייד ומרפרף על הפריטים שבחנות: ישדר ריחוק ולעיתים גם יצא מהחנות מיד כאשר השיחה תסתיים, זאת משום שהוא סה"כ חיפש מקום שקט שבו הוא יוכל לנהל שיחה. לעומת זאת: לקוחה שמגיעה עם ילידה לחנות בגדים ומתעקשת כי הם ימדדו את הפריטים – היא לקוחה רצינית יותר משום שהיא מוכנה להכנס לעימות עם ילדיה רק מפני שהם זקוקים לביגוד. מכאן אנו מבינים כי זיהוי שפת גוף חשובה מאד בתהליכי מכירה, לכן חשוב ללמוד אותה. אז זה הזמן לבחור אימון מכירות יעיל, שמלמד לזהות הזדמנויות בזמן ולמכור יותר מוצרים ושירותים. 

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *