איך בקבוקים ממותגים משפרים את חיבור הלקוחות והעובדים למותג שלכם?

בעלי עסקים כל הזמן מחפשים אחר דרכים חדשות ומקוריות לשווק את העסק שלכם.

במאמר זה נציע לכם דרך אחת כזאת – שיווק באמצעות בקבוקים ממותגים.

בקבוקים ממותגים – איך זה עוזר למיתוג?

  • מדובר במוצר נפוץ בשימוש נרחב – כולם יודעים עד כמה חשוב להקפיד לשתות מים במהלך היום, במיוחד בהתחשב בזה שאנחנו גרים במדינת ישראל, מדינה בה כבר קשה להבדיל בין קיץ לשאר עונות השנה. כאשר אתם בוחרים במסלול של בקבוקים ממותגים ככלי שיווקי עבור העסק שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהמותג שלכם יזכה לחשיפה מרבית.
  • יעיל יותר מכרטיס ביקור – כבר עשרות שנים שכרטיסי ביקור נחשבים כאמצעי שיווק מיושן. אם כך, למה אנשים ממשיכים להשתמש בהם? ככל הנראה מתוך הרגל ותו לא. כאשר אתם בוחרים לשווק את העסק שלכם באמצעות בקבוקים ממותגים, שכמובן כוללים גם פרטים ליצירת קשר, אתם מעניקים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כרטיס ביקור בתחפושת יצירתית יותר, מה שאומר שיהיה לו הרבה יותר קל לזכור אתכם ואת המותג שלכם.
  • עלות נמוכה – במיוחד אם תערכו השוואה מול מבצעי פרסום ברשתות חברתיות או קידום ממומן במנועי חיפוש, שלא לדבר על פרסום בטלוויזיה או אפילו בערוצי הרדיו השונים, אין ספק כי הדפסה על בקבוקים מציעים לכם אפיק שיווקי הרבה יותר משתלם ויעיל. פירוש הדבר שגם אם יש לכם עסק קטן יחסית, אתם עדיין יכולים להפיק תועלת רבה משיווק באמצעות בקבוקים ממותגים.
  • ידידותיות לסביבה – בחברה שבה ככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים נחשפים לבעיות הקשורות לאיכות הסביבה, אשר פוגעות פגיעה ישירה באיכות החיים של כולנו, אנשים מפתחים מודעות לשמירה על הסביבה ולערכים אקולוגיים. כאשר אתם משווקים באמצעות בקבוקים ממותגים, אתם מעבירים מסר אקולוגי שתורם לחיזוק המותג שלכם בצורה חיובית.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום היא בלוגרית מקצועית מעולם הפיננסים שהחלה את דרכה בגיל 20 כעובדת קבלן באחד מהבנקים הגדולים בארץ, ומהר מאוד הפכה את העבודה לאהבה. היא כותבת כבר כמה שנים על תחום הפיננסים, נדל"ן וכל נושא אחר בתחום הכלכלה.

Leave a comment