אם אנחנו רוצים להגיע אל קהל לקוחות רחב, בין אם מדובר בקהל שמכיר את העסק שלנו אך לא בהכרח קונה את המוצרים והשירותים ממנו, ובין אם מדובר בקהל שאיננו מכיר אותו ומעולם לא נחשף אליו, אז כל מה שעלינו לעשות זה למצוא דרך כיצד להגיע אל אותו קהל.
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות מיתוג עסקי נכון. כלומר, לקחת את העסק שלנו כמו שהוא, ובמקום להשתמש באמצעי פרסום שאנחנו רגילים אליו, קמפיינים שאנחנו מריצים זמן רב, לייצר דברים חדשים אשר יאפשרו לקהל חדש להיחשף אלינו או להכיר אותנו בצורה אחרת. זו המטרה של מיתוג ואם עושים אותו נכון, הרי שהוא יכול להביא לתוצאות מאוד איכותיות.
לפני שנסביר איך עושים את זה בפועל, חשוב לומר, המיתוג חייב להתבצע על ידי גורמים שמתמחים בתחום, אנשי פרסום שיש להם ידע וניסיון, וכך הם יכולים להציע לנו רעיונות ובסופו של דבר, גם להביא לתוצאות.
איך עושים מיתוג בצורה נכונה
ראשית, אנחנו צריכים להבין למי אנחנו רוצים לפנות, כיצד אנחנו רוצים לפנות אליהם, מה בדיוק המטרה אותה אנחנו רוצים להשיג.
שנית, אנחנו צריכים לחשוב איך נרצה להציג את העסק שלנו. הרבה פעמים לצורך מיתוג עסקי, עלינו להציג עיצוב לוגו חדש, סלוגנים חדשים, לשנות את פני העסק, באופן כזה שכל מי שייתקל בו, יראה משהו חדש, אחר ושונה מכל מה שהוא הכיר בעבר.
שלישית, עלינו לזכור, לא כל מיתוג מתבצע בצורה דומה. ישנם מקרים שעסקים צריכים למתג את עצמם מול קהל מסוים בצורה מסוימת, ומול קהל אחר, בצורה שונה. לכן חשוב לקחת בחשבון, שייתכן ונידרש למתג את עצמנו בצורות שונות.