
אם יש לכם עסק, הדבר החשוב ביותר בעבורכם הוא למכור את המוצרים שלכם. ומעבר לכך, להעלות עם הזמן עוד ועוד את מתח הרווחים.
כיום ישנן שיטות מעולות לעשות זאת, גם באמצעות מערכות העוקבות אחר קהל הלקוחות שלכם, אלה הן מערכות CRM.
איך מוצאים מערכת CRM מומלצת?
בראש ובראשונה מומלץ לצבור כמה שיותר ידע על המערכות הללו. לבדוק באתרים שונים איזו
מערכת CRM מומלצת קיימת ולאילו עסקים היא מתאימה. באופן כללי, כלל המערכות היום פשוטות לשימוש, חייו של כל מנהל עסק יהפכו להיות קלים יותר, והייתכנות לייעול העסק הינה גבוהה.
מערכת CMR לניהול לידים
כיום ישנן מערכות CMR אשר כל ייעודן הוא לנהל לידים וכך גם ניתנת לכל עסק האפשרות ליצור לו שותפים, היא מתאימה במיוחד למנהלי קמפיינים.
באמצעותה ניתן לעקוב ולקלוט לידים, אלה מגיעים ממסעות פרסומיים וממקורות שונים כגון צ'אטים או מספרי טלפון, הדרך האולטימטיבית לעקוב אחר הקשר עם קהל הלקוחות.
פרסום מביא לקוחות
אחת הדרכים הבדוקות לצבירת קהל לקוחות ושימור שלהם, היא באמצעות מערכת CRM מתקדמת של חברת Lead Manager הידועה , אשר מאפשרת לנהל את הלידים, לנתב אותם לעוסקים בניהול מכירות ולעוסקים בתחום הטלמרקטינג. באמצעותה ניתן לנתב בצורה אוטומטית לידים ללקוחות של בתי עסק. מערכת מצוינת הן לאתרי אינטרנט והן לפורטלים.
מהי חשיבותם של הלידים?
אלה הן מערכות CRM מתקדמות שמתמקדות במיוחד בתחום הלידים, אותם ניתן לקלוט באמצעות ערוצי שיווק שונים, וכך גם ניתנת האפשרות להקים מערכי שיווק בדרך קלה ופשוטה. במה מדובר?
דפי נחיתה לאתרים, קשרים עם לקוחות וספקים, שותפים (אפילייטים), תיבות דואר אלקטרוני, צ'אטים המתקיימים באתר, זאת ועוד. זוהי מערכת CMR המאפשרת לכל בעל עסק גם לקלוט את כלל הנתונים הסטטיסטיים הרלוונטיים לו, באמצעות גוגל אדוורדס.