עצמאים ובתי עסק בכל סדר גודל עושים כיום שימוש במסמכים שונים. חלקם לצורך תיעוד ובקרה בתוך הארגון, חלקם מיועדים להסכים וחוזים עם לקוחות וספקים ולצידם יש עוד אינספור מסמכים אפשריים שניתן לעשות בהם שימוש בהתאם לצרכי הארגון. כאמור, ככל שהארגון גדל כך בעל העסק צריך לפעול לטובת פישוט וארגון יעיל יותר של העבודה המתבצעת בארגון. בין היתר, הטיפול במסמכים השונים וחתימה על הסכמים, הזמנות, טפסים הקשורים לעובדים וטפסים אחרים מצריכה לא מעט התעסקות, החתמות של צדדים שונים ועוד. חתימה דיגיטלית על מסמכים באה לפתור נושא זה, לחסוך לך זמן יקר ולייעל את התהליכים הללו בארגון.
מתי נרצה להשתמש במערכת לחתימה דיגיטלית על מסמכים?
- לצורך חתימה על הסכמים, טיוטות וחוזים שונים.
- הפקת הצעות מחיר.
- הפקת מסמכים חשבונאיים.
- הזמנות רכש.
- הסכמי עבודה.
- טפסי 101.
- טפסי ייפוי כוח
- הגשת מכרזים חתומים.
- ועוד…
אלו הם רק חלק קטן מהדוגמאות של הטפסים בהם נעשה שימוש בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו. אם יצא לך להתמודד עם הצורך להחתים לקוח, ספק, עובד או כל אדם אחר על מסמך כלשהו, סביר להניח שכעת ניתן להבין מדוע חשוב לעשות שימוש במערכת ממוחשבת להפקת מסמכים שכאלה עם אפשרות לחתימה דיגיטלית.
חתימה דיגיטלית על מסמכים עם powerdoc
מערכת powerdoc הינה מערכת ממוחשבת מתקדמת להפקת מסמכים דיגיטליים, המאפשרת הוספה מהירה ונוחה של פיצ'רים שונים למילוי שדות מתקדמים, הוספת תמונות ופרטים מיוחדים וכמובן הוספה של אפשרויות חתימה והצפנה של מסמכים. קל מאוד ליצור מסמך במערכת, לשלוח ללקוח שלך בלחיצת כפתור ולקבל מהלקוח את המסמך בחזרה חתום. המערכת מאפשרת גם מעקב קל, נוח ומהיר אחר מסמכים שונים, לעשות שימוש בתבניות מסמכים לשימוש חוזר ועוד.