לשווק את העסק

איך לשווק את העסק שלכם בצורה יעילה

כל בעל עסק- רוצה לשווק את העסק שלו בצורה היעילה ביותר. אולם- באיזה ערוץ שיווקי עליו לפנות? במאמר זה, אנו רוצים להציע לכם ערוץ שיווקי יעיל – אנימציה לעסקים: הפקת סרטוני אנימציה שיווקיים לעסק. במאמר, נסביר גם למה בחרנו דווקא בסרטוני האנימציה.

למה דווקא סרטוני אנימציה?

סרטוני האנימציה, ובמיוחד סרטוני האנימציה המשלבים תלת מימד, הולכים ותופסים תאוצה. סרטונים אלו, הולכים ומתחבבים על הציבור הישראלי. ביוטיוב, יש הרבה סרטוני אנימציה קצרים ומשעשעים. לכן, סרטון אנימציה, הינו דרך להחדיר מסר שיווקי. הגולשים, יצפו בסרטון האנימציה מתוך התעניינות, והמסר השיווקי יחדור אליהם.

איזה סגנון סרטוני אנימציה מומלץ לייצר לצורך שיווק העסק?

ישנם סגנונות שונים של סרטוני אנימציה. הסרטונים הנפוצים ביותר ברשת, הם סרטונים הומוריסטים, המשלבים הרבה סגנון של ,סלנג. סגנון סרטונים זה, מומלץ לייצר כדי לשווק את העסק. אנו חשופים כיום להרבה מסרים שיווקיים. המוח שלנו כבר למד לסנן מסרים. לכן, כשהמוח שלנו נתקל תוך כדי סריקת הרשת בסרטון אנימציה משעשע בשפה מדוברת, המסר השיווקי ייקלט.

אילו מסרים שיווקיים, כדאי לשים בסרטונים?

לעולם, לא כדאי לשים מסרים שיווקיים כבדים בסרטוני אנימציה. סרטונים אלו, אינם סרטוני היסטוריה על העסק. בסרטונים אלו, מומלץ לשים טיפים שימושיים לגולש, הקשורים לעסק. טיפים אלו, יביאו עניין לגולש. מומלץ ליצור סדרה שלמה של סרטונים עם טיפים.

המידע השימושי בסרטון, תחת מיתוג העסק, הינו כלי שיווקי חזק, הממגנט את קהל הגולשים.

האם להכין סרטי תדמית בצורת סרטי אנימציה?

לעולם, אין להכין סרטי אנימציה, עם מסר "כבד". בדרך כלל- סרטי תדמית עדיף לצלם. אולם, ניתן במקרים מסוימים, ליצור סרטוני תדמית אנימציה, המציגים בצורה הומוריסטית, ומשעשעת את העסק. בדרך כלל, סרטוני אנימציה אלו, יעוותו בכוונה בצורה משעשעת דמויות ומציאות.

היכן מוצא הגולש את הסרטונים?

היכן מוצא הגולש את סרטוני האנימציה השיווקיים? ראשית כל, את סרטוני האנימציה, שם בעל העסק באתר. בנוסף, מעלה בעל העסק את העסק ליוטיוב, לפייסבוק, לטוויטר, וללינקדין. בעל העסק, יכול לעשות קידום ממומן בפייסבוק וביו טיוב לסרטונים.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *