אם יש לכם עסק קטן, חשוב שתדעו כי באמצעות מרכזיית IP לעסקים: תוכלו לנהל את בית העסק שלכם בצורה טובה, חסכנית ויעילה יותר. אבל מה זה אומר "מרכזיית IP" ומדוע מדובר בכלי ניהול מושלם? התשובות בהמשך.
אם שמעתם לא פעם את המושג מרכזיה IP או מרכזייה וירטואלית, מוטב שתדעו כי מדובר במערכת טלפוניה לעסקים אשר יכולה לחסוך עבורכם זמן וכסף בצורה מעולה.
מערכת זאת, אותה מתקינים באופן וירטואלי ללא צורך בהגעת טכנאי או בהשכרת ציוד יקר, מאפשרת ביצוע שיחות אוטומטי, יזום ומרוכז תוך התאמת צרכי המרכזייה לצרכי בית העסק או הארגון.
קווים לדמותה של מרכזייה וירטואלית
כדי להבין את מהותה של מערכת טלפוניה זאת, חשוב להבין כי היא מסייעת קיום שיחות בקלות, הוצאת שיחות וניהול לקוחות, כמו גם ניהול שירות לקוחות בצורה חכמה.
המערכת יודעת לזהות את יוזם השיחה, את יעדה, היא מבצעת קישור אוטומטי בין המטלפן אל היעד (לעיתים גם באמצעות רשימת טלפונים מובנית), מקנה הוצאות שיחות בקלות, גיבוי נתונים בענן, חיוב נמוך יותר של עלות השיחות תוך הקניית הרשאות ועדיפויות בין הקווים השונים.
מה ההבדל בין מרכזיית IP למרכזיות הישנות?
כדי להבין מהי מרכזייה וירטואלית, חשוב לדעת כי בעבר היו בבתי עסק מערכות טלפוניה מסורבלות וכאלה שמצריכות מכשיר טלפון גדול המחווט ומחובר אל כמה שולחות.
כדי לנהל שיחות, להעביר שיחה ממקום למקום, כדי לנהל שיחת ועידה ושאר פעולות – היה צורך בביצוע כמה צעדים, תוך שלעיתים אף היו ניתוקים ובעיות בקו או בתקשורת.
כיום באמצעות מרכזיית IP חכמה, ניתן לנהל תקשורת בצורה קלה וזאת באמצעות מיתוג מנות ושיטת מיתוג מעגלי המאפשרת יזום שיחה באמצעות המחשב או באמצעות כל אמצעי תקשורת אחר, בקלות וביעילות.
נוסף לכל היתרונות שמנינו, כמו גם המהירות והתועלות שישנן בשימוש במרכזיית IP, ניתן באמצעות טכנולוגיית ענן לגבות מידע כמו שיחות, מספרי טלפון ועוד (קראו על שירותי ענן לעסקים). לכן רבים מעדיפים להיעזר במרכזייה וירטואלית עבור בית העסק, הארגון ואף עבור הבית הפרטי.