האם משתלם לגייס עובדים באמצעות מיקור חוץ

האם משתלם לגייס עובדים באמצעות מיקור חוץ

מיקור חוץ הופך ליותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות, בזכות היתרונות הרבים שלו. אם בעבר כל מעסיק רצה את ההזדמנות להכיר לעומק את העובדים שלו, הרי שהיום כאשר מדובר על חברות גדולות, הדבר כבר לא אפשרי. רוב המעסיקים עסוקים בתחומי העסק השונים, אם זה בשירות לקוחות, שימור לקוחות, קידום ושיווק העסק וכדומה. במצב העניינים הנוכחי, לרוב המעסיקים אין את הזמן, הסבלנות וכוח הרצון לבצע תהליך גיוס עובדים לעסק. בדיוק מהסיבות האלו, כדאי להיעזר בחברות חיצוניות המספקות שירות של מיקור חוץ לעסקים. חברות אלו לוקחות על עצמן את כל האחריות של תהליך גיוס העובדים, החל מהשלב הראשוני של פרסום מודעת דרושים ועד להעברת ראיונות מקצועיים ומבחני מיון. בצורה כזאת, בעל העסק זוכה בעובד חדש שעבר את כל שלבי המיון האפשריים, אך הוא לא נאלץ לבזבז על כך זמן יקר.

כל הסיבות לגייס עובדים באמצעות מיקור חוץ

כאמור, אחת הסיבות העיקריות להשתמש בשירותי מיקור חוץ, היא היכולת לפנות זמן לעניינים חשובים יותר. ברגע שחברה חיצונית מבצעת עבור בעל העסק את כל שלבי הגיוס השונים, בעל העסק חופשי להשקיע את זמנו בתזרים המזומנים של החברה, בצמיחת העסק ובפגישות חשובות עם גורמים שונים שיכולים לקדם את העסק שלו. מעבר לכך, כדאי לזכור כי אאוטסורסינג יכול לסייע לבעל העסק לחסוך לא רק בזמן יקר, אלא גם בכסף ובמשאבים. לעומת עובד חברה שאמור לקבל מהחברה את כל התנאים הסוציאליים שלו, ימי הדרכה וימי השתלמות, עובד אאוטסורסינג מקבל את כל הדברים האלו מהחברה שמספקת שירותי מיקור חוץ. בצורה כזו, בעל העסק חוסך לא מעט כסף ולמעשה נהנה כוח עבודה זול יותר. נקודה חשובה נוספת, היא העובדה כי עובדים שמגיעים בצורת אאוטסורסינג, מביאים איתם לא פעם ניסיון וידע שלא קיים אצל עובדי החברה. לכן החברה בעצם מרוויחה מהידע והניסיון שלהם.

לסיכום, אין שום ספק כי מומלץ לגייס עובדים באמצעות מיקור חוץ, על מנת לחסוך בזמן, משאבים והוצאות. זוהי הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לגייס עובדים, במיוחד כאשר מדובר על חברות גדולות או בינוניות ללא מחלקת משאבי אנוש.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *