הכנת כרטיס ביקור – המדריך המלא

הכנת כרטיס ביקור

רוצים כרטיס ביקור אפקטיבי, שיגרום לכם להתבלט? קבלו את המדריך המלא, הכנת כרטיס ביקור מושלם בשבילכם.

החליטו איזה כרטיס רצוי

שלב ראשון של הכנת כרטיס ביקור הוא להחליט איזה רצוי לכם. כיום ניתן לבחור בין שתי צורות עיקריות. צורה אחת (הוותיקה) היא בעצם כרטיס שמודפס על גבי נייר עבה עם למינציה. צורה שניה (החדשנית), היא בעצם כרטיס דיגיטלי.

החליטו איזה מסר תרצו להעביר

שלב נוסף של הכנת כרטיס ביקור לבניית ציפורניים ובכללי לכל העסקים– להחליט על המסר העיקרי שאתם רוצים להעביר. חשוב שהמסר הזה יהיה מובן מיד, לכל המתבונן, מהרגע הראשון. לדוגמא, אפשר להעביר מסר של חדשנות (לוגו טכנולוגי), מסר של זריזות (איור של מכונית מרוץ), מסר של מקצועיות ועוד. את המסר הזה אפשר להעביר על ידי בחירת הצבעים השולטים, מסרים גרפיים, סוג הגופן. גופן יוקרתי ועיצוב מוקפד ניתן לחדד על ידי לוגו יוקרתי קיים או חדש.

כל הדרכים להתקשר אתכם

פעם, כרטיס ביקור הכיל מספר טלפון ולפעמים גם פקס. היום, אפשר וכדאי הרבה יותר מזה (והאמת היא שעל פקס כדאי בכלל לוותר, כשיש חלופות עדכניות). הכנת כרטיס ביקור מאפשרת לכם להוסיף מספר טלפון עסקי, מספר טלפון פרטי, קישור לפייסבוק ולאתר (בכרטיס דיגיטלי), כתובת המייל שלכם. חשוב כי הדרכים ליצירת קשר יופיעו בצורה בולטת ומרכזית.

מה נותן לכם כרטיס דיגיטלי

נסיים עם כמה יתרונות חשובים של הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי שניתן להכין כיום במחירים שווים לכל נפש:

  • זהו גם כרטיס וגם מיניסייט.
  • בכרטיס הזה אפשר לשלב קישור לנכסים דיגיטליים שלכם.
  • ניתן לשלב בכרטיס גלריה שלימה של עבודות שלכם או המלצות.
  • כפתור ניווט ישירות אליכם.
  • שליחה אוטומטית בכל שיחה עסקית.
  • זיהוי הכרטיס בגוגל בכל חיפוש אודותיכם.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום

גיתית בן-שלום היא בלוגרית מקצועית מעולם הפיננסים שהחלה את דרכה בגיל 20 כעובדת קבלן באחד מהבנקים הגדולים בארץ, ומהר מאוד הפכה את העבודה לאהבה. היא כותבת כבר כמה שנים על תחום הפיננסים, נדל"ן וכל נושא אחר בתחום הכלכלה.

Leave a comment